Pula - Dom hrvatskih branitelja, od 1. do 10.12.2017.

  • Program Knjižara

Konferencija za novinare uoči 23. Sa(n)jam knjige u Istri

Konferencija za novinare kojom su predstavljene zadnje novosti uoči 23. Sa(n)jam knjige u Istri, održana je 27. studenog u Domu hrvatskih branitelja. Predstavnicima medija obratili su se direktorica Sa(n)jma knjige u Istri Magdalena Vodopija, gradonačelnik Pule Boris Miletić, direktor Regionalnog centra Istra Zagrebačke banke Valter Šarić, urednica kataloga Petra Lukež, voditeljica prodaje Tina Zenzerović i suradnica Sajma, povjesničarka umjetnosti Gorka Ostojić-Cvajner.
- Svake godine, već 23. godinu zaredom, najuzbuđenija sam uoči samoga otvorenja Sajma. Hvala cijelom timu koji tu marljivo već tjednima radi, i zato sam htjela da se medijima predstave svi ovi divni mladi ljudi, studenti, prodavači, oni koje ćete vidjeti između polica i u backstageu, rekla je Magdalena Vodopija. Predstavila je svoj organizacijski i kreativni tim, voditeljicu ureda  Slavicu Ćurković i Eminu Popović Sterpin, producenticu Aniku Miletić, zatim urednicu kataloga Petru Lukež i njenu suradnicu Ivanu Anić, prodajni dio gdje su, uz Tinu Zenzerović i Tatjana Batalić, Nina Plovanić i Denis Brandeis te Iris Mošnja, voditeljicu i koordinatoricu programa Doru Tominić, kao i autora vizuanog identiteta Mauricia Ferlina te fotografe Tanju Draškić Savić i Manuela Angelinija.
Pulski gradonačelnik Boris Miletić rekao je da je Sa(n)jam knjige u Istri jedan od simbola grada Pule te čestitao na izuzetno velikoj energiji i kreativnosti zahvaljujući kojoj grad u zimskim mjesecima ima ovako kvalitetnu kulturnu manifestaciju. „Da bi jedna vaninstitucionalna manifestacija kao što je Sa(n)jam mogla opstati, mora imati stabilnost i zato sam ponosan na tripartitni sporazum u kojem sudjeluju Grad Pula, Istarska županija i Zagrebačka banka. Uvijek se ugodno osjećam na Sajmu jer je ova manifestacija više od Sajma, ona je način života“, rekao je Boris Miletić.
Valter Šarić naglasio je da suradnja sa Sajmom traje već osmu godinu. „Drago mi je da na taj način doprinosimo kvaliteti Sajma, a suradnja i podrška banke Sajmu govori o značaju koji kultura ima u našem društvu i senzibilitetu koji komercijalna banka pokazuje u okviru društveno odgovornog poslovanja“, rekao je Valter Šarić. Govoreći o katalogu koji prikazuje presjek slojevitog i obimnog programa, Petra Lukež  rekla je da su se autori predstavili kratkim biografijama u ich-formi.
˝Sreća, zadovoljstvo i čast, sve to osjećam kao najstarija ovdje, budući da sam surađivala na prvom Sajmu s nezaboravnim Boškom Obradovićem. Prvi Sajam bio je  nevjerojatno ambiciozan, tada nitko nije znao da će to trajati, ja sam pretpostavljala da će to biti uspješno, a bilo mi je drago kada sam vidjela da njegova kćer Magdalena s jednakim entuzijazmom, s isto toliko strasti i žara vodi ovu manifestaciju, rekla je Gorka Ostojić-Cvajner. Govoreći o dizajnu Mauricija Ferlina, rekla je da je on svaki put inspiriran inovativnošću. „Intima je posebna tema, to je naša kuća, odnosno naša svojina, a on je to predstavio kao osobu kojoj ne vidimo lice, odnosno pokrio je lice nepostojećoj osobi. Tu je vidljiva neka čar, fluidnost, nujnost, koju je simbolizirao plavom bojom koja znači zrak, vodu, ali i duševnost i duhovnost, i tako složenu problematiku pretvorio je sjajnim umijećem u znak sajma. Programska knjiga je manjeg formata, praktična, sveobuhvatna, maštovite nutrine“, rekla je Gorka Ostojić-Cvajner.
Voditeljica prodaje Tina Zenzerović napomenula je da tim prodavača na Sajmu čine mladi ljudi, 28 novih te samo dvije osobe s prethodnim iskustvom na Sajmu, pohvalivši njihov trud i entuzijazam.