Sa(n)jam knjige u Istri

Sajamski triptih

11.09.2013

 

Promocija 19. Sajma započinje s idejama nove, mlade, pune elana dizajnerske ekipe pod mentorstvom Mauricia Ferlina. Vibor Juhas, Matko Plovanić i Neven Kacun «uhodani» su i dugogodišnji Sajamski suradnici. «Naši dečki» ove godine našli su se pred zahtjevnim zadatkom realizacije vizualnog identiteta vrlo kompleksnog 19. Sajma. Tri teme, tri plakata, tri dizajnera – triptih izazova, ostvario se zanimljivim vizualnim rješenjima Matka i Vibora, i Nevenovim web prilagodbama. Motiv «kufera» kao tematska poveznica na plakatima vodi nas na ovogodišnje sajamsko putovanju u Rusiju, Vojvodinu i u socijalističku prošlost.

Posljednje vijesti

Zabranimo nuklearno oružje

13.12.2013 Sajam

Zabranimo nuklearno oružje